Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011
Καλημέρα! ΟΧΙ..ΟΧΙ..ΟΧΙ..
-Η ευθύνη γεννιέται όταν δεν λέμε εγκαίρως «όχι».
-Κανένας δεν χρεοκόπησε λέγοντας πολύ συχνά «όχι».
-Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι είναι σκλάβοι, επειδή δεν ξέρουν να προφέρουν τη λέξη «όχι».
ՈՉ
Υ
OK
НЕТ
JO
არ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου