Έρχονται τον Οκτώβριο -πιθανότατα- οι μπλε κάδοι ανακύκλωσης ..........άντε να δούμε!
Οι μπλε κάδοι ανακύκλωσης θα έρθουν -πιθανότατα μέσα στον Οκτώβριο- σε όλες τις γειτονιές στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, εκτός από την Τσιμισκή όπου ήδη υπάρχουν, και στην Τριανδρία και στην Τούμπα δήλωσε σήμερα ο αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας, Θανάσης Παππάς.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι κάδοι θα τοποθετηθούν όσο το δυνατόν συντομότερο στην Ανω Πόλη και στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου