Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Καλημέρα!

-Σε μια κλειστή κοινωνία όπου όλοι είναι ένοχοι, το μόνο έγκλημα είναι να σε πιάσουν. Σε έναν κόσμο κλεφτών, η μόνη αμαρτία είναι η βλακεία.
-Εάν λογομαχείς με ένα βλάκα, καλό είναι να αναρωτηθείς μήπως και εκείνος κάνει το ίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου