Καλημέρα!
-Αυτό είναι η ζωή: μια αχτίδα φωτός που χάνεται μέσα στη νύχτα.
-Να ζεις σημαίνει να χάνεις έδαφος.
-Στις μέρες μας, οι άνθρωποι δεν ζουν. Παίρνουν γύρω στο 10% από τη ζωή.
-Όταν ακούω κάποιον να λέει ότι «η ζωή είναι δύσκολη», μου ‘ρχεται να ρωτήσω: «σε σύγκριση με τι;»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου