Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Για να γελάσει λίγο το χειλάκι μας!

Του ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗΤου ΣΤΑΘΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου