Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011
Συνεπείς οι «Αγανακτισμένοι» του Συντάγματος
Άλλο ένα απόγευμα στο Σύνταγμα περνούν την Παρασκευή οι «Αγανακτισμένοι», με τους συγκεντρωμένους να ετοιμάζονται για την πανευρωπαϊκή κινητοποίηση της Κυριακής.
Ο αριθμός των σκηνών στην πλατεία έχει αυξηθεί εν όψει του Σαββατοκύριακου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου