Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011
Καλημέρα!
-Καλημέρα, καληνύχτα, αυτή είναι η ζωή.
-Όλη η ζωή είναι μια ξένη χώρα.
-Πρέπει να ζούμε σαν να πρόκειται να πεθάνουμε αύριο και να μελετάμε σαν να πρόκειται να ζήσουμε για πάντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου