Σύμφωνα με τις εαρινές προβλέψεις η ανάπτυξη στην Ελλάδα θα συνεχίσει να είναι αρνητική το 2011 (-3,5% του ΑΕΠ), ενώ η ανάκαμψη θα επανεμφανιστεί το 2012 με +1,1%.
Το ΑΕΠ στην ευρωζώνη (μέσος όρος) θα φτάσει το 1,6% το 2011 και το 1,8% το 2012, ενώ για την ΕΕ οι εκτιμήσεις είναι +1,8% για το 2011 και +1,9% το 2012.
Το δημοσιονομικό έλλειμμα θα μειωθεί από 10,5% του ΑΕΠ το 2010, σε 9,5% το 2011, για να μειωθεί περαιτέρω στο 9,3% το 2012 . Θα πρέπει να σημειωθεί πάντως, ότι οι εκτιμήσεις της Επιτροπής για το 2012 βασίζονται στο υποθετικό σενάριο ότι δεν θα αλλάξει σε σχέση με σήμερα η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, κάτι που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να ισχύσει.
Το δημόσιο χρέος εκτιμάται ότι από 142,8% του ΑΕΠ το 2010, θα ανέλθει στο 157,7% το 2011, για να φτάσει το 166,1% το 2012. Τόσο το 2011 όσο και το 2012, η Ελλάδα θα έχει το υψηλότερο δημόσιο χρέος στην ευρωζώνη και στους «27».
Η εξέλιξη της ανεργίας στην Ελλάδα, αναμένεται να εκτοξευθεί από το 12,6% το 2010, στο 15,2% το 2011, ενώ το 2012 θα φτάσει το επίπεδο του 15,3%, δεύτερο υψηλότερο ποσοστό στην ευρωζώνη, μετά την Ισπανία (20,2%).
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Επιτροπής, η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού ο οποίος από 4,7% το 2010 θα μειωθεί στο 2,4% το 2011 και στο 0,5% το 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου