Οι 230 που παραμένουν απλήρωτοι εργάζονται στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, τη διασταύρωση προς Σταυρούπολη και τη Δημοκρατίας, το Πανεπιστήμιο, τον Ευκλείδη και τη Φλέμινγκ. Ορισμένοι, τέλος, εργάζονται στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, που βρίσκονται στο Καλοχώρι.
Τετάρτη 27 Απριλίου 2011
Δεν πληρώθηκαν οι εργαζόμενοι στο μετρό Θεσσαλονίκης και απεργούν
Οι 230 που παραμένουν απλήρωτοι εργάζονται στα εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, τη διασταύρωση προς Σταυρούπολη και τη Δημοκρατίας, το Πανεπιστήμιο, τον Ευκλείδη και τη Φλέμινγκ. Ορισμένοι, τέλος, εργάζονται στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, που βρίσκονται στο Καλοχώρι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου