Τρίτη 26 Απριλίου 2011
ΣΑΛΚΕ-ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ 0-2(τελικό)
Ότι δεν κατάφερε στο α΄ημίχρονο το κατάφερε μέσα σε 2΄ με 2 σχεδόν ίδια γκολ.
Η Γιουνάιτεντ πρώτα με τον Γκιγκς και μετά με τον Ρούνεϊ, διαμόρφωσε το 2-0 και σφράγισε το ματς με την ανωτερότητα της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου