Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011
Για να γελάσει λίγο το χειλάκι μας!
Πάει κάποιος σε μια μπουτίκ και λέει στον πωλητή:
-Γεια σας θα ήθελα μια φανέλα του Ολυμπιακού.
Και ο πωλητής:
-Παίκτη ή διαιτητή;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου