Μη χειρότερα

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Άμμος και πάγος.............

Γλυπτική με πρώτο υλικό άμμο και πάγο. Τα δύο αυτά στοιχεία συνδυάζονται τόσο τέλεια και δημιουργούν μια νέα αρμονία. Δείτε τις υπέροχες φωτογραφίες από  την ενδιαφέρουσα σχετική έκθεση στη Μόσχα.....

tranosA στις 1/22/2011 09:56:00 μ.μ.
Κοινή χρήση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το Blogger.